Având în vedere faptul că fiecare dintre noi, utilizează ascensorul în medie de 4 ori pe zi, fiind lipsiţi de alte activităţi, vizualizăm orice mic detaliu, ce ne captează atenţia. Pornind de la această premisă, dorim să promovăm un nou concept al reclamei, şi anume publicitatea în lift. Acest tip de reclamă, vine cu o serie de avanataje menite să promoveze imaginea clienţilor noştri.
Contractele semnate cu asociațiile de proprietari ne oferă exclusivitate publicitară, iar excelenta colaborare cu reprezentanții acestora, ne ajută să obținem în timp real, informații despre starea tablourilor.
Un alt avantaj important este poziţionarea strategică a tabloului publicitar în interiorul cabinei de lift, situat lângă panoul de comandă al ascensorului, la o înălţime medie, fiind accesibil tuturor.
În urma exploatării suportului publicitar din ascensoare, veniturile companiilor din Europa de Vest au crescut semnificativ, datorită mediului închis, lipsit de alți stimuli perturbatori (vizuali și auditivi).
Oferim exclusivitate în 25 ansambluri, însumând 250 de lifturi, situate în puncte cheie din București: Aviației, Băneasa, Pipera, Vitan, Stefan cel Mare s.a.
Publicul tinta este format din persoane active, cu studii superioare si cu un indice de cumparare peste medie.
Future Trend Advertising SRL oferă un număr de 450 locații din blocuri de locatari pentru Publicitate în Ascensoare/Lifturi, cu o arie mare de acoperire în București.
Suportul este un elegant tablou din aluminiu în format A3, cu rame securizate şi dotate cu folie transparentă antireflex pentru protejarea printului.
Acest canal media a avut o rată de succes foarte mare în randul clienților din domeniul farmaceutic, bancar, telecomunicații, catering etc.
Infrastructura reţelei noastre publicitare din staţiunea Mamaia cuprinde: 10 hoteluri și 26 de locații rezidențiale având în total 75 de lifturi, cu un rating de 3-4 stele.
Campania publicitară din Stațiunea Mamaia în perioada estivală debutează pe data de 12.06.2023, cu o durată de 3 luni (90 zile).